Saturday, October 02, 2010

愛一個人好難

日子真係好難過 一切都要重新開始
為人乎出了大半世
樣樣都係為人切想
世上真係有冇一個人
只係需要一個o姐
真係會愛惜我關心我
我下一步又應該點樣行
真係可以重新再愛嗎?
我好累…好累…
只係想佢開開心心
真係要以朋友嘅身份去愛護佢嗎
我可唔可以忍受自己對一個唔愛惜自己嘅人無限付出嗎
見到佢開心就係我嘅幸福
我真係好傻好傻…這就昰我…
一個不折不扣嘅大傻瓜…
我是豬…豬大豬…
Published with Blogger-droid v1.6.1

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home