Saturday, October 09, 2010

真心

原來我嘅離開可能係無錯
我只係好想見到佢開開心心就好足夠
幾年來都未見過佢笑得咁傻咁自然
雖然並唔係對住我
我心情就好似開心地被刀割
我真係為佢揾到自己嘅快樂而感到高興
就算我有幾難過都算值得
但同時我個心好似俾人割左一樣
原來佢同我一齊咁耐 我一直無令佢開心過
同今日先知道原來自己真係好冇用
我只係想佢開心 係唔係我身邊都無關係喇
真心地默默地守護你吧.
Published with Blogger-droid v1.6.1

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home